Întrebări Frecvente
Aveți un showroom unde pot să văd mobila?
Nu avem un showroom fizic.
Puteți să ne vizitați Fabrica de Mobilă cu Suflet în Focșani, pe strada Dionyssos 5-7, de luni până vineri în intervalul orar 09:00-16:00.
Mobila este produsă de dumneavoastră?
Da! Toată mobila disponibilă la vânzare pe site-ul mobilacusuflet.com este produsă de către noi.
Putem alege și alte culori decât cele prezente pe site?
Dacă există opțiuni de selectare pentru produsul listat pe site, atunci puteți alege mai multe culori. Ne pare rău dar dacă o anumită culoare a unui produs nu este pe site, atunci înseamnă că nu îl producem în acea culoare.
Care este prețul mobilei?
Toate prețurile produselor sunt scrise lângă acestea. Dacă există opțiuni extra pentru selectarea prețului, acestea se vor ajusta automat, iar site-ul se va reîmprospăta imediat.
Prețurile includ TVA, iar livrarea este gratuită în toată România până în fața casei (locul unde poate ajunge curierul).
Cât durează livrarea?
Durata medie de livrare este înscrisă sub fiecare produs separat. Fiecare produs are un termen diferit de livrare pentru că produsele sunt realizate după primirea comenzii tale.
Oferiți garanție mobilei dvs?
Toate produsele primesc garanție nelimitată, respectând condițiile din certificatul de garanție.
Cum cumpar?
- Alegerea produselor
Folosind meniul din partea superioara a paginii, se poate ajunge la categoria produselor de interes.
Subcategoriile corespunzatoare fiecarei categorii ajuta la gasirea produsului in functie de specificatiile / caracteristicile de care aveti nevoie. Astfel, puteti vizualiza doar produsele care corespund cerintelor dumneavoastra.
2. Adaugarea unui produs in cosul de cumparaturi
Daca doriti sa adaugati un produs in cosul de cumparaturi, alegeti mai intai categoria, produsul dorit si apasati butonul Adauga in Cos. Dupa apasarea butonului Adauga produsul in cos veti fi avertizat printr-un mesaj ca produsul ales de dumneavoastra a fost adaugat in Cosul de Cumparaturi.
3. Cosul de cumparaturi
Apasati butonul din partea dreapta sus a paginii pentru a vizualiza sumarul cosului de cumparaturi si plasarea comenzii. Aici aveti posibilitatea de a schimba cantitatea produselor sau chiar sa stergeti un produs.
Daca doriti sa cumparati si alte produse folositi butonul „Continuati cumparaturile”.
Pentru a finaliza comanda apasati butonul Comanda si urmati pasi: 1: Opțiuni pentru finalizarea comenzii, 2: Detalii despre cont și facturare, 3: Detalii despre livrare, 4: Metoda de livrare, 5: Metoda de plată, 6: Confirmarea comenzii.
Cum pot să plătesc pentru mobilă?
Plata Ramburs (la livrare): Livrarea produselor se va face printr-un serviciu de curierat si veti putea plati numerar in momentul receptionarii coletului (in limita a maxim 5000 lei).
Plata prin transfer bancar: Cont ROXXXXX Banca XXX, Sucursala Focșani. Livrarea se face dupa confirmarea platii.
Plata prin card bancar: plati securizate prin Netopia – VISA si Mastercard – comision 0%. Livrarea se face dupa confirmarea platii.
Sistemul de plata on-line este dezvoltat de catre mobilPay.ro si presupune efectuarea platilor prin intermediul cardurilor intr-un mediu securizat. Platile on-line efectuate pe site-ul nostru beneficiaza de protocolul de securitate 3D Secure (Verified by Visa şi MasterCard Secure Cod). 3D Secure inseamna o noua abordare globala a autentificarii cumparatorilor si vanzatorilor in tranzactii sigure pe Internet. Aceasta masura de siguranta presupune redirectionarea utilizatorului in momentul efectuarii platii pe o pagina securizata unde inregistrarea fiecarui detinator de card se face prin atribuirea unui cod de autorizare pentru fiecare tranzactie online. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV/CV2).
In vederea finalizarii tranzactiei in conditii optime va trebui sa furnizati:
• Numele posesorului de card
• Codul cardului (cele 4 grupe de cifre mentionate pe fata cardului, fara spatii)
• Data expirarii cardului
• Codul CVV (ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura)
Tranzactiile se vor efectua in lei, indiferent de cardul Dvs, in conditiile agreate cu Banca emitenta a cardului Dvs. Pentru efectuarea tranzactiei pe site-ul nostru, nu se percepe niciun comision suplimentar. Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv pe serverele mobilPay.ro. Site-ul nostru nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra.
Livrarea este gratuită?
Toate comenzile sunt livrate gratuit în toată țara pană în fața casei (locul unde poate ajunge curierul).
Oferiți serviciu de montaj?
Nu asigurăm montajul. Produsul se livrează demontat și este însoțit de accesorii și instrucțiuni de asamblare.
Cum plasez o comandă?
Puteți plasa o comandă pe site sau trimițându-ne un e-mail la comenzi@mobilacusuflet.ro cu numele dvs complet, adresa de livrare (inclusiv codul postal), un număr de telefon de contact, metoda preferată de plată, o listă de produse și opțiuni pe care doriți să le includem în comandă. Puteți să ne contactați și la 07XXXXXX și vom face tot posibilul pentru a vă ajuta
Cum pot să obțin noi informații despre comanda mea?
Puteți să ne contactați la nr de telefon 07XXXXXX sau pe email la comenzi@mobilacusuflet.ro cu numărul comenzii și vă vom oferi informații despre starea actuală a comenzii dvs și dacă este posibil – o dată de livrare.
Oferiți și facturi cu TVA pentru companii?
Toți clienții noștrii au o factură TVA.
Cum pot să-mi anulez comanda?
Dacă doriți să anulați comanda din orice motiv, puteți face asta sunându-ne la 07XXXXXX sau la comenzi@mobilacusuflet.ro.
Ce fac dacă primesc mobila cu un defect sau cu piese lipsă?
Dacă ați primit o mobilă cu defecte, daune sau cu piese lipsă, vă rugăm să ne contactați la 07XXXXXX sau la comenzi@mobilacusuflet.ro.
Ce fac dacă vreau să returnez mobila?
Completează acest formular și te vom contacta în maxim 3 zile lucrătoare.
Drepturile dvs. sunt prevazute de Legea nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora – republicata si nu sunt afectate in niciun fel de prezentul Regulament. Clientul (persoana fizica) are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care vor fi in sarcina dvs. sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.
Excepție fac produsele distinct personalizate precum și cele care prin natura lor nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid. Produsele efectuate la comandă/distinct personalizate nu pot fi returnate. Aceste produse au fost confecționate special pentru dumneavoastră. Prin produse la comandă înțelegem orice produs care nu se afla pe stoc sau a fost personalizat dupa preferințele clientului (dimensiune: lungime, lațime, înălțime; material de suprafață – prin specificarea unui cod de material sau orice altă modificare față de modelul standard prezentat în pagina de produs de pe site-ul www.mobilacusuflet.com), conform articolului 16, punctul c, din Ordonanța de urgență nr. 34/2014.
Cum pot aplica un PROMOCODE la comanda mea?
Într-o perioadă cu un cod promoțional activ, puteți aplica codul înainte de a finaliza comanda în sistem și prețul va fi redus cu valoarea corespunzătoare.